veelgestelde vragen

Bij SafetyLiftinGear doen we er alles aan om uw bestelling probleemloos bij u te bezorgen. We streven er naar om uw bestelling op de dag van bestellen, dan wel de dag erna, te verzenden. Bestellen bij SafetyLiftinGear is erg gemakkelijk. Hieronder vindt u een aantal veel gestelde vragen die u kunnen helpen bij het plaatsen van uw bestelling.

Hoe lang duurt het leveren?

We streven er naar om uw goederen zo snel mogelijk te verzenden.

Bestellingen die we ontvangen op werkdagen voor 15:00 uur, zullen in principe dezelfde dag verzonden worden. Indien een bestelling op vrijdag verzonden wordt, zal deze, bij normale service, maandag geleverd worden.

Bestellingen die we op werkdagen na 15:00 uur, weekend- en/of feestdagen ontvangen, worden in principe de volgende werkdag verzonden.

Voor alle orders geldt dat we er naar streven om deze dezelfde dag te verzenden. Wij werken met betrouwbare bezorgdiensten, echter het kan voorkomen dat een levering niet de volgende dag bij u op locatie is. Mocht u meer informatie over uw bezorging willen, neem dan gerust contact met ons op.

Kan ik mijn order ophalen in het warenhuis?

Nee, er is geen mogelijkheid om uw bestelling op te halen.

Zijn de prijzen op uw website inclusief BTW?

Alle genoemde prijzen op de website zijn exclusief BTW, tenzij anders vermeld.

Wat moet ik doen als ik mijn wachtwoord voor mijn account vergeten ben?

Klik zoals normaal op ‘Klant login’’ en typ uw e-mailadres in. Klik vervolgens op ‘’wachtwoord vergeten’’. Binnen enkele minuten ontvangt u een e-mail met daarin uw wachtwoord. Hierna kunt u normaal in te loggen met uw wachtwoord.

Kan ik items retourneren?

U kunt uw artikel(en) retourneren binnen 14 dagen na levering. Indien u een account heeft kunt u gemakkelijk retourneren via ‘’accountbeheer, bestelgeschiedenis’’. Hier kunt u de relevante bestelling en artikelen selecteren die u wil retourneren.

Mocht u geen account hebben, dan kunt u ons een email sturen; retouren@safetyliftingear.nl met uw bestelnummer (SLG-*****), de artikelen die u wil retourneren en de reden van uw retour.

Vervolgens ontvangt u een retournummer en verdere details over hoe u uw artikel(en) kunt retourneren.

Artikelen dienen in de originele verpakking terug gestuurd te worden. Voor sommige artikelen kunnen administratiekosten in rekening worden gebracht bij het retourneren. Bezorgkosten worden helaas niet vergoed. SafetyLiftinGear behoud het recht geretourneerde artikelen zonder retournummer te weigeren. We streven er naar om de terugbetaling binnen 7 tot 10 werkdagen na ontvangst van de goederen te voldoen.

Mocht u vragen over de retourzending hebben, kunt u ons bellen op 020 - 209 1000.

Voor op maat gemaakte artikelen, zoals op maat gemaakte kettingstropen en staalkabelstroppen, geldt dat ze niet geretourneerd kunnen worden. Let bij het bestellen van deze artikelen dan ook extra op de afmetingen en capaciteiten.

tuigage-uitrusting hefwerktuigen hoogteveiligheid